Çarşamba günü yayınlanan şirketin finansal tablolarına göre, şirketin, bu dönem elde ettiği işletme geliri, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 61 artışla 5,21 milyar yuan (yaklaşık 816,6 milyon ABD doları) olarak gerçekleşti. Öte yandan şirketin ortalama aylık aktif kullanıcılarının sayısı 267 milyonu buldu. Bu, 2020'nin aynı dönemindeki rakamdan yüzde 35 daha fazla. Bu dönemde şirket, Çin'deki tek yetkili temsilci olarak üç oyunu piyasaya sürdü. Açıklamaya göre, şirketin mobil oyun geliri yüzde 9 artarak toplamda 1,4 milyar yuan oldu. Şirket 2021'in dördüncü çeyreğinde toplam gelirinin 5,7 milyar yuan ile 5,8 milyar yuan arasında olmasını bekliyor.
Editör: İRFAN KARSLI