Nisan-Eylül döneminde, havayolu şirketi 104,98 milyar yen (924,2 milyon dolar) net zarar kaydetti. Bu, bir sene önceki 161,23 milyar yenlik zarardan daha az. JAL, satışlarınsa yüzde 49,2 artarak 290,65 milyar yen olduğunu belirtti. Kargo sektörü ise umut vaat ediyor. JAL, talepteki zayıf toparlanmaya rağmen uygun iş koşullarının devam edeceğini öngörüyor. 2021 mali yılında bu sektördeki satışların yüzde 59,2 artarak 766 milyar yene çıkması bekleniyor.
Mart 2021'de sona eren mali yılda, Kovid-19 pandemisinde hava yolculuklarına yönelik talepteki keskin düşüş JAL'a 286,69 milyar yenlik bir net zarara mal olmuştu. Mevcut tahminlere dayanarak, Japonya'nın iki büyük havayolu şirketi olan JAL ile ANA Holdings Inc., Kovid-19'un havacılık endüstrisine vurduğu darbenin ciddiyetinin bir göstergesi olarak üst üste ikinci yılda da daha fazla zarar etmemek için mücadele etmeye devam edecek.
JAL, 2021 mali yılının ilk yarısında, önceki yılki 4,6 milyon rakamını artırarak iç hat uçuşlarında 6,2 milyon yolcuya hizmet verdi. JAL'in dış hat uçuşlarının sayısı, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla kabaca 3,2 kat artışla 353 bin 640'a ulaştı. JAL açıklamasında, "Talepte kademeli bir toparlanma belirtileri var, ancak tam bir toparlanma görmemiz biraz zaman alacak" ifadelerini kullandı.
Japonya Başbakanı Kişida Fumio, Pazar günkü Temsilciler Meclisi seçimlerinde elde ettiği kesin zaferi takiben, ülke genelinde Kovid-19 vakalarındaki son düşüşün ardından Japonya'da yerel turizmi canlandırmak için bir sübvansiyon programını yeniden başlatmayı planlıyor.