BEİJİNG, 10 Aralık (Xinhua) FRapora göre, dünyanın en büyük e-ticaret pazarı olan Çin, sosyo-ekonomik olarak büyüdükçe ülkede dijitalleşmeyle ilgili önemli mega trendler de benimseniyor. Çin'deki e-ticaret sektörünün mega trendleri arasında; çeşitlendirilmiş bir alışveriş deneyimi, yeniden keşfedilen alışveriş biçimleri, akıllı şehirler ve evler, bağlantılı tüketiciler, değişen pazar sınırları, paylaşım ekonomisi ve zaman kazanmak yer alıyor. Rapora göre, Kovid-19, dünya çapında e-ticaretin büyümesinde bir katalizör oldu.

Çin'in mali geliri Ocak-Temmuz döneminde yüzde 2,6 azaldı Çin'in mali geliri Ocak-Temmuz döneminde yüzde 2,6 azaldı

E-ticaretin önümüzdeki beş yıl içinde küresel olarak ortalama yüzde 47 oranında büyümesi bekleniyor. Asya pazarı yüzde 51 ile bu alana liderlik ediyor ve onun ardından Avrupa ve Kuzey Amerika geliyor. FedEx Express Asya Pasifik, Ortadoğu ve Afrika bölgesi Başkanı Kawal Preet, "Umut verici görünüm, lojistik şirketlerinin büyümesi için büyük fırsatlar yaratıyor" diye konuştu.

Editör: İRFAN KARSLI