Fujian merkezli şirket, Hong Kong Borsası'na Çarşamba günü sunulan yıllık mali sonuçlara göre geçen yıl gelirini bir önceki yıla göre yüzde 4,7 artırarak 35,51 milyar yuana (yaklaşık 5,45 milyar ABD doları) çıkardı ve üst üste yedinci yılda da büyüme kaydetti.
Rapora göre, şirketin brüt kar marjı sektördeki en büyük artışı göstererek yüzde 58,2 arttı ve raporlama dönemi sonunda nakit, nakde eşdeğer varlıklar ile mevduatlar 20,3 milyar yuana ulaştı. Raporlama döneminde piyasa değeri en çok 300 milyar Hong Kong dolarına ulaşan Anta Group, Hang Seng Endeksi'ne (HSI) dahil edilen ilk Çinli spor malzemeleri şirketi oldu.
Şirketin markaları, dikkate değer şekilde genç müşterinin ilgisini giderek daha çok çekti ve hedef kitlelerini genişletmeyi başardı. Dijitalde alışveriş yapan kadın müşterilerin oranı yüzde 50'ye çıktı ve ANTA ile FILA'nın çevrimiçi üyelerinin toplam sayısı önceki yıla göre yüzde 130 büyüme göstererek 14 milyonu aştı.
Anta Sports, geçtiğimiz yıllarda küreseldeki hedefleri doğrultusunda aralarında Descente, Kolon Sport ve Finlandiya'dan Amer Sports'un da bulunduğu çok sayıda küresel markayı bünyesine kattı. Anta, 2009'da da Fila Group markalarının Çin ana karasının yanı sıra Hong Kong ve Macao'daki franchise haklarını da satın almıştı.
Anta Group CEO'su Ding Shizhong, şirketin Tokyo 2020 ve Beijing 2022'nin yarattığı fırsatları değerlendireceğini ve şirketin perakende satışlarının 2025 yılına kadar 200 milyar yuana ulaşacağından emin olduğunu söyledi. Genel merkezi Çin'in doğusundaki Fujian eyaletinin Xiamen kentinde bulunan Anta Sports, 2007 yılından bu yana Hong Kong Borsası'nda yer alıyor.