Anket, e-ticaret lojistiği faaliyetlerini izleyen endeksin, bir önceki aya göre 0,3 puan artarak Ekim ayında 111,5 puana ulaştığını gösterdi. Toplam iş hacmini izleyen alt endeksin bir önceki aya göre 0,6 puan artarak 127,3 puan olarak gerçekleşmesiyle, bu dönemde e-ticaret lojistiğine yönelik toplam talep artış gösterdi.

Çin'de ÜFE Mart ayında yüzde 2,8 düştü Çin'de ÜFE Mart ayında yüzde 2,8 düştü

Kırsal bölgelerde e-ticaret talebi büyüme ivmesini sürdürürken, bu bölgelerdeki e-ticaret lojistiğini izleyen alt endeks, Mart ayına göre 0,7 puan artarak 129,4 puan olarak gerçekleşti. Anket, e-ticaret lojistiğine olan talebin, "Çifte 11" (11 Kasım, Bekarlar Günü) alışveriş çılgınlığından etkilenerek Kasım ayında artmaya devam edeceğini öngörüyor.

Editör: İRFAN KARSLI