Vodafone Türkiye, NFT dünyasına girdi
Vodafone Türkiye, kadınların güçlenmesi vizyonuyla hayata geçirdiği 'Ben Varım' hareketi kapsamında yeni bir kampanya başlattı. Sosyal medya üzerinden yürütülecek kam...
Vodafone Türkiye, kadınların güçlenmesi vizyonuyla hayata geçirdiği 'Ben Varım' hareketi kapsamında yeni bir kampanya başlattı. Sosyal medya üzerinden yürütülecek kampanyada, kullanıcılar gerçek hayatta itfaiyeci, pilot, kurye, cankurtaran ve futbolcu olarak görev yapan kadınların yer aldığı eşitlik GIF’leriyle cinsiyet eşitliği mücadelesine destek vermeye davet edilecek. Kampanya için özel olarak tasarlanan NFT’lerin satışından elde edilecek gelir ise kız çocuklarının futbol eğitimi için kullanılacak.
Kadınların güçlenmesi konusunda vizyona sahip olan Vodafone Türkiye, dijital platformlarda da kadınların görünürlüklerini artırmaya yönelik yenilikçi bir kampanyaya imza attığını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre; Dünya Kadınlar Haftası vesilesiyle hayata geçirilen kampanyada, erkeklerle özdeşleştirilen alanlarda kadınların da varlığını gösteren GIF ve NFT (takas edilemez jeton) tasarımları bir arada kullanılacak. Kampanya aynı zamanda Vodafone Türkiye’nin ilk NFT projesi olacak.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
'Vodafone olarak mücadele verdiğimiz konuların başında toplumsal cinsiyet eşitliğini sağlamak yer alıyor. Ne yazık ki, hayatın her alanında cinsiyete dayalı eşitsizlik var. Bu ayrımcılığın boyutunu en iyi rakamlar anlatıyor. Bugün ülkemizde nüfusun %50 si kadın ancak kadın istihdam oranı %29,1, kadınların işgücüne katılım oranı ise %34,1. Başka bir deyişle, mücadele hep aynı olsa da, rakamlar eşit değil.
Bu farkındalığın artması ve bu bilinçle kadın-erkek herkesin cinsiyet eşitsizliğine karşı harekete geçmesi gerekiyor. Biz kadınların kendilerine yakıştırdıkları her alanda var olmasını destekliyoruz. Bu desteğimizi dijital dünyada da göstermek üzere yeni bir sosyal medya kampanyası başlattık. Erkeklerle özdeşleştirilen alanlarda kadınların da varlığını gösteren GIF ve NFT tasarımlarını bir arada kullandığımız bu kampanya aynı zamanda Vodafone Türkiye’nin ilk NFT projesi olacak.
Cinsiyet eşitliği alanında böyle yenilikçi teknolojiyle bir projeye imza atmaktan mutluluk duyuyoruz. Amacımız, kadınların her hikâyede var olmasını desteklemek ve herkesi eşitlik GIF’lerimizi kullanarak kadınların eşitlik mücadelesine destek olmaya davet etmek. NFT satışlarından elde edilecek gelirin tamamını kız çocuklarımızın futbol eğitimi için kullanacağız.'
Bunlar da ilginizi çekebilir