8,5 kilometrelik kapalı hattaki sekiz peron, Salı günü halkın kullanımına açıldı. Bir otobüsün tüm güzergahı tamamlaması 30 ila 40 dakika arasında sürüyor. Güzergah üzerinde kullanılan sürücüsüz araç CRRC Elektrikli Araç Limited Şirketi tarafından geliştirildi ve trafik ışıklarına otomatik olarak tepki verebiliyor, yolun kenarına yanaşabiliyor ve kapılarını açıp kapatabiliyor. Test süreci Ekim 2020'de başlayan otobüs hattı, Temmuz 2021'de Shanghai'ın ilk akıllı ağ otobüsü uygulama deneme lisansını almıştı.

Çin'de yapay zekaya ilişkin güvenlik yönetişimi çerçevesi açıklandı Çin'de yapay zekaya ilişkin güvenlik yönetişimi çerçevesi açıklandı

Editör: İRFAN KARSLI