Çin mobil oyun sektöründe bir araştırma ajansı olan CNG'nin yayınladığı rapora göre, Çin'in mobil oyun pazarının satış geliri geçen ay, önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 6,62 artışla 18,2 milyar yuanı (yaklaşık 2,8 milyar ABD doları) aştı. Öte yandan CNG, aylık bazda satış gelirinin Temmuz ayında yüzde 6,28 düştüğünü bildirdi.
Denizaşırı pazarın gelişmeye devam ettiğini ortaya koyan verilere göre, Çinli mobil oyun geliştiricilerinin geçen ay denizaşırı işlerden elde ettiği satış geliri bir ay öncesine kıyasla yüzde 9,24 oranında artarak yaklaşık 1,65 milyar ABD dolarına ulaştı. Önceki veriler, Çin'in mobil oyun pazarının geçen yıl hızla büyüdüğünü göstermişti. Pazarın satış geliri, 2020'de bir önceki yıla göre yüzde 32,61 oranında artarak 209,68 milyar yuan olarak gerçekleşmişti.