Şirketin bu üretim ve satış rakamları geçen yılın aynı dönemine göre sırasıyla yüzde 10,8 ve yüzde 20,4 artış kaydetti. Yılın birinci yarısında grubun sedan markası Hongqi'nin üretimi yıllık yüzde 112,5 artışla 148.227 adede ulaştı. Aynı dönemde Hongqi'nin satışları ise bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 107,3 artarak 145.212 adet oldu. Öte yandan grubun Alman otomobil üreticisi Volkswagen ile ortak girişimi olan FAW-Volkswagen'in üretim ve satışları da sırasıyla yıllık yüzde 1,9 ve yüzde 17,2 artarak 908.211 adet ve 989.894 adede çıktı.

Grubun bir başka ortak girişimi olan FAW Toyota'nın yılın ilk altı ayındaki üretim ve satış rakamları da sırasıyla yüzde 20,3 ve yüzde 20,5 artarak 402.081 ve 419.330 adede çıktı. Çin'in kuzeydoğusunda bulunan Jilin eyaletinin merkezi Changchun'da 1953 yılında kurulan FAW Grup, Çin'in otomobil endüstrisinin beşiği olarak kabul ediliyor.

Çin'in gençlik yapay zeka inovasyon yarışması finallerinde 7.000 kişi yarışıyor Çin'in gençlik yapay zeka inovasyon yarışması finallerinde 7.000 kişi yarışıyor

Editör: İRFAN KARSLI