BMW Lüks Sınıf Üretimden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Frank Van Meel, "Bizim için Çin en büyük ve en önemli pazarlardan biri" diye konuştu. Van Meel'e göre Çin pazarı, yerel piyasadaki BMW ortaklarının hacmi ve izdüşümü ile Çin'deki yerel üretim ve tedarikçi tabanı açısından Bavyeralı şirket için güçlü bir şekilde büyüyor. "Dolayısıyla Çin pazarı hala en güçlü büyüyen pazarlarımızdan biri" diye devam eden Van Meel, Kovid-19 ile çok başarılı şekilde başa çıktığı ve pandeminin ardından ilk ayağa kalkan pazar olduğu için Çin'i övdü. Van Meel, "Bu gerçekten çok olumluydu. Çin pazarı öyle ya da böyle bir şekilde büyümeye devam etti, hatta giderek daha da büyüdü" dedi.
BMW Grubunun önceden açıkladığı verilere göre, Münih merkezli şirket yılın ilk yarısında Çin'de parlak sonuçlara ulaştı. Rakamlara göre şirket, Çinli müşterilere 467 binden fazla BMW ve MINI marka araç teslim etti. Bu, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 41,9'luk bir artışa işaret ederken, önceki yılın aynı dönemi için ise bir rekor anlamına geliyor.
BMW Grup Yönetim Kurulu Başkanı Oliver Zipse, "dünyanın en sürdürülebilir otomobil üreticisi olma" hedefi doğrultusunda IAA Mobility sırasında BMW i Vision Circular'ı tanıttı. Bu yeni konsept aracın tasarım hedefi, kapalı malzeme döngüleri için optimize edilmiş bir araç yaratarak geri dönüştürülmüş malzemelerin yüzde 100 kullanımını sağlamak ve tamamen geri dönüştürülebilir olmak.