WELLINGTON, 20 Şubat (Xinhua) -- Yeni Zelanda'nın süt ürünleri devi Fonterra inovasyona yatırım yaparak, ürün yelpazesini sürekli geliştirerek ve Çin mutfağındaki ürünlerini güçlendirerek gıda hizmeti işini Çin'deki ikinci ve üçüncü kademe şehirlere genişletmeyi planlıyor. Fonterra'nın Büyük Çin Yöneticisi Teh-han Chow, Xinhua'ya yaptığı açıklamada, "Fonterra, Çin'de çok başarılı oldu. Çin, Fonterra'nın en önemli stratejik pazarlarından biri" dedi. Mülkiyeti Yeni Zelandalı çiftçilere ait olan Fonterra'nın Yeni Zelanda ve Çin arasındaki sağlıklı ikili ilişkiden büyük fayda sağladığını belirten Chow, Fonterra'nın yıllar içinde beslenme, inovasyon ve sürdürülebilirlik alanlarında yerel müşterilerle ortaklık ve işbirliği yaparak işlerinde muazzam bir büyümeye tanık olduğunu sözlerine ekledi.

Filipinler'i etkisi altına alan Yagi Tropikal Fırtınası hayatı felç etti Filipinler'i etkisi altına alan Yagi Tropikal Fırtınası hayatı felç etti

Yönetici, süt ürünleri tüketimine yönelik beslenme hedefleri ve Çin'in emisyon azaltma hedefleri gibi konularda Fonterra'nın öncelikleri ile Çin hükümetinin öncelikleri arasında güçlü bir uyum olduğunu söyledi.  "Çin pazarı Kovid-19 sonrası dönemde güçlü toparlanma işaretleri gösteriyor. Çin'de süt ürünleri tüketimi yıllar içinde önemli ölçüde arttı ve artmaya devam etmesi bekleniyor" diyen Chow, Fonterra'nın yüksek kaliteli Yeni Zelanda süt ürünlerini Çinli tüketicilerin tercihleriyle birleştirerek yeni ve yenilikçi ürünler geliştirdiğini vurguladı. Fonterra, beşinci Fonterra Uygulama Merkezi'ni 2023 yılında Shenzhen'de açarken, Shanghai ve Beijing'deki uygulama merkezlerini de kısa süre önce yeniledi.

Editör: Şeymanur Erbay