Geçen Şubat ayında Kovid-19 pandemisinden halihazırda etkilenen Volkswagen'in Çin'e yaptığı araç sevkiyatı bu yıl Şubat ayında, şirketin tüm diğer büyük ekonomilere yaptığı satışların hepsini geride bıraktı. Çin, Volkswagen'in en büyük tek pazarı olmaya devam etti. Volkswagen'in Çin'e yaptığı teslimat Ocak-Şubat arası dönemde yıllık yaklaşık yüzde 60 artış gösterdi. Volkswagen'e göre aynı dönemde diğer tüm pazarlarda ya düşüş yaşandı ya da sadece tek haneli büyüme kaydedildi.
Volkswagen, Şubat ayında dünya geneline yaptığı araç teslimatını da yıllık yüzde 19,3 artırarak toplamda 651 bin 600 araca yükseltti. Öte yandan şirketin merkezinin bulunduğu Almanya pazarı dahil önemli pazarlar, hala Kovid-19 nedeniyle ilan edilen sokağa çıkma yasakları ve diğer kısıtlamalarla mücadele ettiği için Şubat ayında batı Avrupa'ya yapılan satışlarda yüzde 21,3 gerileme yaşandı. Volkswagen'in Şubat ayında Kuzey Amerika'daki satışları yüzde 6,3 oranında hafif gerileme gösterdi ve şirket 66 bin 300 adet araç teslimatı gerçekleştirdi. Volkswagen Grubu'nun spor otomobil markası Porsche ile lüks markası Audi, grubun en iyi performans gösteren markaları oldu. Şubat ayında Porsche toplam sevkiyatını yıllık yüzde 33,3, Audi ise yüzde 31,1 oranında artırdı.