LİZBON, 9 Şubat (Xinhua) Saldırıdan posta hizmetleri, itfaiye ve Ulusal Tıbbi Acil Durum Enstitüsü (INEM) gibi temel hizmetler de etkilendi. Vodafone Portekiz, saldırıyı, "hasar verip karışıklık çıkarmayı" amaçlayan, "şebekeye yönelik hedefli bir saldırı" olarak niteledi. Vodafone Portekiz'in CEO'su Mario Vaz, 3G ses ve veri hizmetlerine erişimin sağlandığını, ancak iş ve bankacılık hizmetlerine halen erişilemediğini söyledi. Şirketin verdiği bilgilere göre saldırı Pazartesi günü geç saatlerde başladı ve "hizmetlerin düzeltilmesini mümkün olduğunca güç hale getirecek bir şiddet düzeyine" ulaştı. Saldırı yüzünden hemen hemen tüm hizmetler "birden kesintiye uğradı". Vaz, Vodafone Portekiz saldırının ve kökenlerinin incelenmesi konusunda adli kolluk kuvvetleriyle işbirliği yapmaya devam ettiğini bildirdi. Vaz, "Müşteri verilerinin ihlal edildiğine yönelik herhangi bir belirti bulunmuyor" diye konuştu. Vodafone'un rakipleri, şirketin hizmetlerinin eski haline döndürülmesine yardımcı olmayı önerdi.