CAKARTA, 22 Aralık (Xinhua) -- Çinli sosyal medya platformu TikTok ile birleşen Endonezyalı e-ticaret şirketi Tokopedia, ülkedeki mikro, küçük ve orta ölçekli işletmelere fayda sağlamak üzere yerel satıcılar için bir iş stratejisi oluşturma yönündeki kararlılığını sağlamlaştırıyor. Tokopedia İletişim Başkanı Aditya Grasio Nelwan, Perşembe günü yaptığı açıklamada hisselerinin yüzde 75'i TikTok tarafından satın alınan Tokopedia'nın, pazarlama stratejileri, markalaşma ve stratejik iş planlarının geliştirilmesi de dahil olmak üzere çeşitli konularda mikro, küçük ve orta ölçekli işletmeleri desteklemeye kararlı olduğunu belirtti.

Xi, Brezilyalı mevkidaşı Lula ile ortak bir bildiri yayımladı Xi, Brezilyalı mevkidaşı Lula ile ortak bir bildiri yayımladı

Tokopedia, ülkenin en büyük internet teknoloji şirketi olan Endonezyalı GoTo Group'a ait ticari bir kuruluş. TikTok'un e-ticaret hizmeti, GoTo ile stratejik işbirliği yaptığı 12 Aralık'ta ülkede yeniden devreye girdi.
Endonezya'nın dijital ekonomisini teşvik etmeye ve yerel mikro, küçük ve orta ölçekli işletmeleri desteklemeye yardımcı olma taahhüdünde bulunan TikTok, Endonezya'da e-ticaret sektörünün gelecekteki gelişimi için finansal destek sağlamak üzere birkaç yıl içinde 1,5 milyar ABD dolarını aşkın yatırım yapma sözü verdi. TikTok ve Tokopedia, birleşmenin hemen ardından 12 Aralık'ta ulusal çevrimiçi alışveriş günü olarak bilinen Harbolnas için yerel bir kampanya başlattı. Çok sayıda ürün kategorisi arasında en çok talep görense güzellik ürünleri, vücut bakım ürünleri, moda ve ev aletleri oldu.

Editör: Şeymanur Erbay