SHANGHAİ, 31 Ocak (Xinhua) -- Starbucks Çin, Çarşamba günü yaptığı açıklamada Çin anakarasındaki mağaza sayısının 7.000'i geçtiğini duyurdu. Starbucks'ın Ocak 2024'te 7.000 mağazayı aşarak Çin anakarası pazarında bir dönüm noktasına ulaştığını belirten Starbucks Çin Başkanı ve CEO'su Belinda Wong, şirketin 2025 yılına kadar anakarada 9.000 mağaza hedefine ulaşmaya kararlı olduğunu da sözlerine ekledi.
2024 yılı Starbucks'ın Çin anakara pazarına girişinin 25. yıldönümü. Wong, Starbucks'ın Çin'de daha geniş bir müşteri kitlesine yüksek kaliteli kahve ve benzersiz Starbucks deneyimi sunarak daha fazla insana ulaşmayı hedeflediğini söyledi. Starbucks CEO'su Laxman Narasimhan da yaptığı açıklamada, Starbucks'ın Çin'deki büyümesinin güçlü bir ivme gösterdiğini ve şirketin Çin'in yüksek kaliteli kahve pazarında en iyi olmayı hedeflediğini söyledi.