Shanghai Belediyesi Ticaret Komisyonu'nun verilerine göre, Shanghai'da 30 Nisan'dan Salı gününe kadar çevrimdışı tüketim geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 30,4, 2019 yılının ayı dönemine göreyse yüzde 9,6 artışla 19,65 milyar yuan (yaklaşık 3,04 milyar ABD doları) oldu.
Çin'in başka eyaletlerinden gelen turistler Shanghai'da bahsi geçen dönemde 6,8 milyar yuan çevrimdışı harcama yaptı. Bu rakam geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 76,8 artış, 2019 yılının aynı dönemine göreyse yüzde 9,1 büyüme anlamına geliyor. Çin'in Kovid-19 pandemisini etkin bir şekilde kontrol altına almayı başarması ve toplu aşılamada kaydedilen ilerleme, ülkede eyaletler arası ve uzun mesafeli seyahatin İşçi Bayramı tatilinde güçlü bir toparlanma yaşamasını sağladı.