BEİJİNG, 6 Nisan (Xinhua) -- Küresel uygulama pazarı veri sağlayıcısı Data.ai'nin verilerine göre, mobil oyunlara yapılan toplam harcama, dünya genelinde Ocak-Mart döneminde 2020'nin aynı dönemine göre yüzde 42'lik artışla 22 milyar ABD dolarına ulaştı. Rapora göre Çin, ABD ve Japonya, App Store ve Google Play'de tüketici harcamalarında dünyanın en büyük pazarları oldu. Raporda, harcamalarda en fazla artışın Asya Pasifik bölgesindeki tüketicilerin iOS cihazlarında görüldüğü ifade edilerek, harcamaların bu senenin ilk çeyreğinde çeyrek bazında yüzde 10 arttığı da kaydedildi.

2024 Çin Uluslararası İthalat Fuarı'na 70'ten fazla ülke ve kuruluş katılacak 2024 Çin Uluslararası İthalat Fuarı'na 70'ten fazla ülke ve kuruluş katılacak
Editör: İRFAN KARSLI