PARİS, 10 Temmuz (Xinhua) -- L'Oreal CEO'su Jean-Paul Agon, Çin'in küresel ekonomi için dengeleyici, tüketim için hızlandırıcı ve dünyanın inovasyon laboratuvarı olarak kendini kanıtladığını belirtti. Agon, "L'Oreal'in dünya genelindeki en büyük ikinci pazarı olan Çin, "stratejik büyüme için en büyük itici güçlerimizden biri." Zira "Çin, büyük bir pazardan daha fazlası. Çin, güzelliğin geleceğinin doğduğu, en yenilikçi kavramların laboratuvarı ve en yeni pazarlama uygulamalarının test alanı" ifadelerini kullandı. CEO, sağlam, dinamik ve benzersiz inovasyon ekosistemi sayesinde Çin'in dijitalleşme, yapay zeka, artırılmış gerçeklik (AR) ve sanal gerçeklikte (VR) lider olarak L'oreal grubunun yeni fikirleri ve açık inovasyonu için tartışmasız bir iş geliştirme merkezi olduğunu söyledi. Agon, "Çin'e yatırım yapmanın geleceğe yatırım yapmak olduğuna inanıyoruz. Çin'e, halkına ve yeteneklerine bağlılık tüm uluslararası şirketler için kazanç getiren bir faktör. L'Oreal daima bunu savunacaktır" dedi. CEO, "Daha dışa açık pazarı, gelişen iş ortamı ve gelecek vaat eden iç talebi artırma girişimleriyle Çin, yeni fırsatlar sunan dünyayı kucaklıyor. Bu arada Çin de dünyaya fırsat sunuyor. Bu fırsatlardan daha fazla şirketin yararlanmasını sabırsızlıkla bekliyoruz" dedi.
Çin'in güneyindeki Hainan eyaletinin Haikou kentinde düzenlenen 2. Çin Uluslararası Tüketici Ürünleri Fuarı'ndaki Fransa pavyonunda kozmetik devi L'Oreal'in standında sergilenenleri inceleyen ziyaretçiler, 26 Temmuz 2022. (Fotoğraf: Yang Guanyu/Xinhua) Agon bu bağlamda grubunun, daha fazla Fransız firmasının Çin ile işlerini geliştirmesi yönünde katkı sunmaya ve L'Oreal'in başkanı olarak Çin Uluslararası İhracat Fuarı Kurumsal İttifakı ve Fransa-Çin Komitesi gibi platformlardan yararlanarak Fransız-Çin işbirliğini teşvik etmeye devam edeceğini söyledi. Fransa-Çin Komitesi'nin eş başkanı olan Agon, L'Oreal'in başarısının mutlak surette Fransa ile Çin arasındaki sağlam, uzun vadeli ikili ilişkiyle alakalı olduğunu vurguladı. Agon, "Çin ve Fransa arasında gelişen daha yakın ve açık ortaklık, L'Oreal gibi Fransız firmaların büyüyebileceği bir ortam yarattı. Bu ortaklık, Kovid'le geçen son üç yılda bile tüketim, sürdürülebilirlik, inovasyon ve kültür gibi daha fazla alana yayılmaya devam etti. Bu ilerlemenin bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz" dedi. CEO, "İşbirliğinden daha fazla sonuç alınmasını sabırsızlıkla bekliyoruz. Buna katkıda bulunmayı sürdürmeye kararlıyız" dedi.