Çin

İtalya'nın Ferrero şirketi Çin pazarındaki ürün gamını genişletiyor

Abone Ol

GUANGZHOU, 18 Ağustos (Xinhua) -- Şekerleme üreticisi Ferrero Group kısa süre önce müşterilerin farklı gereksinimlerini karşılamak üzere Çin'in güneyindeki metropol kenti Guangzhou'da "Nutella" markası altındaki tüm yeni ürün gamını tanıttı. Ferrero Çin Genel Müdürü Zhang Suyi, farklı senaryolarda Nutella'nın sürülebilir çikolatasıyla bisküvilerin güçlü yanlarını birleştiren üç yeni bisküvi ürünüyle Nutella'nın Çin pazarındaki ürün gamını genişlettiğini söyledi. 70 yılın üzerinde geçmişe sahip çokuluslu İtalyan şirketi, ürün içeriklerinin oranlarını tüketici alışkanlıklarına göre ayarlayıp daha fazla çeşitliliğe sahip perakende kanallarına ulaşarak Çin'de yerel piyasaya uyum sağlamış durumda. Batının sürülebilir ürünlerini Çin tatlılarıyla harmanlamak üzere Çinli restoranlarla işbirliği yapan şirket, daha fazla "Doğu-Batı bileşimi" arıyor. Shanghai'da restoran işleten Yu Jing, Nutella'nın sürülebilir çikolatasını tariflerinde kullanarak tatlı bir başarı yakalamış. Yu, "Önceleri Çin restoranlarımızda son yemeği servis ettiğimizde Çin tarzı bir tatlı sunardık. Artık Nutella'nın sürülebilir çikolatasıyla kurabiye ya da susamlı toplar yapmaya başladık ve bu ürünler son derece popüler oldu. Bu şekilde tatlılarımızın aromalarını zenginleştiriyoruz" dedi.

30 yılı aşkın bir süre önce Çin pazarına giren Ferrero Group, ürün tasarımı, senaryo bazlı pazarlama ve satış kanallarıyla bu pazarın devasa potansiyelinden sürekli istifade etti. Halihazırda Çin'in doğusundaki Zhejiang eyaletinin merkezi Hangzhou'da bir fabrika kurmuş olan Ferrero Group, bir araştırma ve geliştirme laboratuvarı da kurmayı planlıyor. Ferrero'nun Çin pazarına olan bağlılığını sürdürmesi, yabancı şirketlerin Çin'in yabancı yatırımcılar için giderek elverişli hale gelen iş ortamına ve tüketici pazarının pozitif ivmesine olan güvenini yansıtıyor. Grup, Çin pazarı hakkında son derece iyimser. Zhang, hem ekonomik büyüme hem de iyileşen iş ortamının, şirketin Çin'deki gelişiminin geleceği konusunda daha fazla güvene sahip olmasını sağladığını söyledi. Zhang, "Elverişli giriş-çıkış politikaları, yabancı çalışma arkadaşlarımızın kolay şekilde işbirliği yapabilmesine ve Çin'e popüler ürün ve teknolojiler getirebilmesine olanak sağlıyor. İleri lojistik sistemi de Çin pazarına daha etkin şekilde girebilmemizi sağlarken tüketim yanlısı politikalar pazarın büyümesini artırıyor ve tüketici güvenini eski haline getiriyor" ifadelerini kullandı.