İtalyan şarap şirketi UONE'nin Genel Satış Müdürü Han Zhangwen, Perşembe günü, "Salgına rağmen, geçen seneden bu yana yüzde 20 artan satış hacmi ile birlikte şirketimizin CIIE'deki sergi alanı da genişledi" dedi. UONE üst üste üç yıldır fuara katılıyor. Han, "Önümüzdeki yılın fuarı için çoktan sergi alanı rezerve ettik" diye ekledi. 4. CIIE'ye 100'den fazla İtalyan firma katıldı, kaliteli ürün ve hizmetlerini sergiledi. Çin'deki büyüyen taleple, bazı İtalyan şarap üreticileri satışlarını artırmak için Çin'de şubeler açtı.
İtalyan tarım ürünleri şirketi Genagricola'nın iştiraki olan SinoDrink'in Satış Müdürü Marianna Salzillo, "Çinli müşterilerin güçlü tüketim kapasitesine ek olarak, Çin ayrıca yüksek kaliteli ürünlerin tüketiminde de bir artış gördü" dedi. Çin, İtalya'nın dünyadaki en büyük dördüncü, Asya'da ise en büyük ticaret ortağı. Bu senenin ilk yedi ayında Çin'in ithal ettiği İtalyan ürünlerin toplamı 17,9 milyar ABD doları değerindeydi. Bu geçen yılın aynı döneminden yüzde 63,2 daha fazla.