Medyum aradığını söyleyen gizemli bir müşterinin verdiği reklam sosyal medyada viral oldu. İngiltere’de bir reklam panosunda boy gösteren yazıda herhangi bir iletişim bilgisine yer verilmedi.

Kimin tarafından verildiği belli olmayan ilginç ilan dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. İngiltere’de tabela şirketi Mandoe Medya, gizemli bir adamın basit bir tasarıma sahip bu reklamın asılması için gizli tutulan bir meblağ ödediğini açıkladı. ‘Medyum aranıyor. Nereye başvuracağınızı biliyorsunuz,’ yazılı ilanın sadece siyah fonun üzerine beyaz yazılardan oluştuğu görülüyor.

Manchester’da yoğun bir cadde olan Fairfield’a asılan reklam, oradan geçen sürücülerin oldukça dikkatini çekti. Mandoe Medya çalışanlarından Steve Baxter, Kennedy News’e verdiği röportajda, o ve arkadaşlarının gelen talebin başlangıçta bir şaka olduğunu düşündüklerini söyledi:

‘Arayan kişi oldukça ciddiydi ve gerçek bir medyum arayışındaydı. Sadece o cümleleri yazmakla, arayışlarının en iyi bu şekilde gerçekleşebileceğini düşünmüş olabilirler. Çünkü iyi bir medyum nerede ve ne zaman nasıl iletişim kuracağını tam olarak bilecektir.’

‘Medyum Aranıyor’ İlanı Hakkında Fazla Detay Bilinmiyor

Mandoe Medya çalışanları tam olarak reklamverenlerinin neden bu şekilde bir medyum arayışında olduğunu bilmiyor olsalar da gizemli müşterilerini destekliyorlar.

Baxter aynı zamanda şu cümleleri ekledi:

‘Neden bir medyuma ihtiyaçları olduğunu henüz tam olarak açıklığa kavuşmadı. Bilmiyoruz, belki daha önce sahte bir medyum tarafından dolandırılmışlardır.’

Haberlere konu olan bu gizemli müşteri oldukça dikkat çekmişe benziyor. Diğer yandan ilginç ve kendinden söz ettiren tek ilan bu değil.

Sosyal Medyanın Etkisi Reklam Panosu Konseptini de Dönüştürüyor

29 yaşındaki Muhammad Malik ocak ayında yüzünün olduğu ilan panolarıyla Birmingham’ı süslemişti. Bunu evlenmek aramak amacıyla yapan Malik, aynı zamanda findmalikawife.com isimli bir site kurdu ve bu amacını daha ileriye taşıdı. İlanlar ve site işe yaramış olacak ki, Malik’in ricası oldukça yayıldı. Site aracılığıyla 5.000 kişinin ona ulaştığı söyleniyor.

Bu yılın başında verilen bir başka reklamda bir anne, kızına bir eş bulabilmek için Times Meydanı’nda bir reklam panosuna reklam verdi.

Belirli bir amaç taşıyan reklam panoları sosyal medyanın yanında zayıf kalıyor gibi düşünülse de, aslında olduğundan daha fazla dikkat çekiyor ve zihinlerde farklı şekillerde yer kaplıyor.

2024 Dünya Nesnelerin İnterneti Fuarı'nda 4,3 milyar dolar değerinde anlaşma imzalanması öngörülüyor 2024 Dünya Nesnelerin İnterneti Fuarı'nda 4,3 milyar dolar değerinde anlaşma imzalanması öngörülüyor

(Kayıp Rıhtım)