Çinli tüketiciler, Bekarlar Günü olarak adlandırılan alışveriş festivalinde büyük harcama yaparak, Kovid-19 salgınının ardından ülkenin yaşadığı güçlü toparlanmayı gözler önüne serdi.

Alibaba’nın e-ticaret platformu Tmall’daki satışlar, 1 Kasım’dan başlayarak 11 Kasım’da saatler 00.30’u gösterene kadar 372,3 milyar yuanın (56,29 milyar ABD doları) üzerine çıktı.

Batı Şeria'da 13 yaşındaki bir kız çocuğu İsrail ordusunun açtığı ateş sonucu hayatını kaybetti Batı Şeria'da 13 yaşındaki bir kız çocuğu İsrail ordusunun açtığı ateş sonucu hayatını kaybetti

Alışverişin zirveye çıktığı noktada, Tmall üzerinden bir saniyede 583 bin sipariş verilmesiyle  çevrimiçi alışveriş alanında yeni bir rekor kırıldı.

Tmall, Çinli tüketicilerin artan talebini karşılayabilmek için bu yılın alışveriş festivalini daha erken başlattı ve 11 Kasım’daki gün boyu süren indirime ek olarak, ilk indirim dönemi 1-3 Kasım tarihlerinde gerçekleştirildi.

Tmall’un verilerine göre, bu yılın alışveriş çılgınlığına 800 milyondan fazla müşteri, 250 binden fazla marka ve 5 milyondan fazla satıcı katıldı.

Editör: İRFAN KARSLI