Ticaret Bakanlığı Sözcüsü Gao Feng, Perşembe günkü olağan basın toplantısında bu miktarın geçen yılın aynı döneminden yüzde 26,7 daha fazla olduğunu belirtti. Ticaret Bakanlığı ve diğer bürolarca ortaklaşa düzenlenen çevrimiçi alışveriş festivali, kaliteli tüketimi artırmayı amaçlayan ülke çapında bir kampanya.

Çin ve Çad ikili ilişkileri stratejik ortaklık seviyesine yükseltti Çin ve Çad ikili ilişkileri stratejik ortaklık seviyesine yükseltti

Verilere göre, fiziksel emtia satış geliri, festival boyunca önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 25,9 artışla 562 milyar yuana yükseldi. Çinli markalar, toplam satışların yüzde 73,8'ini oluşturuyor. Çevrimiçi festival boyunca satılan seyahat paketleri ise geçtiğimiz yıla kıyasla yüzde 330, ikram hizmetleriyse yüzde 51,1 arttı.

Editör: İRFAN KARSLI