Alibaba Grubu Başkan Yardımcısı Yang Guang, "Bu yılki Bekarlar Günü alışveriş festivali, sürdürülebilir gelecek inşa etme taahhüdümüzün bir parçası olarak anlamlı bir dönüm noktası oldu" dedi. Şirketin basın açıklamasına göre veriler, alışveriş festivali sırasında 78 markanın 10 milyon yuan ila 100 milyon yuan arası, diğer 698 markanınsa 1 milyon yuan ila 10 milyon yuan arası GMV kaydettiğini gösteriyor.

17. “Çince Köprüsü” yarışması kültürel şenliğe dönüştü 17. “Çince Köprüsü” yarışması kültürel şenliğe dönüştü

Açıklamaya göre bu seneki alışveriş promosyonuna 290.000'den fazla marka katıldı ve alışveriş yapan tüketicilerin yüzde 45'inden fazlası 1990'lar ve 2000'ler doğumluydu. 2000'li yıllarda doğan tüketicilerin bir önceki yıla göre yüzde 25 arttığı da ifade edildi. Bekarlar Günü alışveriş festivali ilk olarak Alibaba tarafından 11 Kasım 2009'da başlatıldı ve o zamandan bu yana dünyanın en büyük çevrimiçi alışveriş çılgınlığından biri haline dönüştü.

Editör: İRFAN KARSLI