Wall Street Journal: Spotify podcast savaşında YouTube'u hedef alıyor Wall Street Journal: Spotify podcast savaşında YouTube'u hedef alıyor

BEİJİNG, 23 Ocak (Xinhua) Sanayi ve Bilişim Teknolojileri Bakanlığı'na (MIIT) göre geçen yıl Ocak-Kasım döneminde Çin'de büyük ölçekli 12.659 hazır giyim şirketinin toplam faaliyet geliri yıllık yüzde 7,7 artış kaydederek 1,33 trilyon yuanın (yaklaşık 209,48 milyar ABD doları) üzerine çıktı. Bu şirketlerin toplam karı yıllık yüzde 12,6 artışla 66,7 milyar yuana, toplam üretimi ise yıllık yüzde 8,5 artışla 21,3 milyar parçaya ulaştı. MIIT verileri, Ocak-Kasım döneminde Çin'in hazır giyim ve aksesuar ihracatının da yüzde 25,1 artarak 154,4 milyar ABD dolarına çıktığını gösterdi.

Editör: İRFAN KARSLI