Raporda, ticaret hacminin bu yıl sonuna kadar yıllık bazda neredeyse yüzde 30 artarak 400 milyar yuanın üzerine çıkmasının beklendiği kaydedildi. Merkez, piyasanın ana aktörleri olarak araba ve ev gibi büyük emtia dışında kalan eşyaların ticaretinde uzmanlaşan e-ticaret platformlarını gösterdi.
Çevrimiçi hizmet sağlayıcısının verdiği bilgiye göre, giderek büyüyen sektörde bu yılın ilk altı ayında 202 milyon kullanıcı yer aldı. Bu sayının 2021 sonuna kadar yüzde 22,52'lik bir artış kaydederek 223 milyonun üzerine çıkması bekleniyor. Aynı dönemde toplamda 5,76 milyar yuanlık finansman sağlanırken, bunun büyük kısmından elektroniklerin geri dönüştürülmesi ile ıskartaya çıkarılan lüks ürünlere odaklanan platformlar yararlandı.