Bu rakamlar, Çin İnternet Ağı Bilgi Merkezi tarafından Çarşamba günü yayınlanan Çin'de internetin gelişimi hakkındaki bir istatistik raporunda açıklandı. Rapora göre, fiziki malların çevrimiçi satışı 2020 yılında 9,76 trilyon yuana ulaştı. Bu, toplam tüketici malları perakende satışlarının yaklaşık dörtte birine tekabül ediyor.

Çin ve ABD, iklim eyleminin güçlendirilmesi için bir araya gelecek Çin ve ABD, iklim eyleminin güçlendirilmesi için bir araya gelecek

Çin'de Aralık 2020 itibarıyla 782 milyon çevrimiçi tüketici bulunuyordu; Mart 2020'deki çevrimiçi tüketici sayısından 72 milyon daha fazla olan bu sayı ülkedeki internet kullanan nüfusunun yaklaşık yüzde 80'ini oluşturuyor. Rapor, Çin'de e-ticaret canlı yayın platformları aracılığıyla ürün satın almanın yaygın olduğunu ortaya koyuyor.

Editör: İRFAN KARSLI