Yurt

Çin Uluslararası Tüketici Ürünleri Fuarı'nda yer almak isteyen şirketler şimdiden yerlerini ayırttı

Aralarında ABD'li lüks moda şirketi Tapestry, İtalyan lüks marka ETRO ve uluslararası danışmanlık şirketi Deloitte'ın da yer aldığı toplam 42 şirket, gerçekleşeceği tarihler i...

Abone Ol

Aralarında ABD'li lüks moda şirketi Tapestry, İtalyan lüks marka ETRO ve uluslararası danışmanlık şirketi Deloitte'ın da yer aldığı toplam 42 şirket, gerçekleşeceği tarihler ileride açıklanacak olan ikinci CICPE'nin bir parçası olmak için şimdiden kayıt yaptırdı.

Organizatörün verdiği bilgiye göre, aralarında moda, seyahat hizmetleri, hizmet tüketimi ve gıda ile sağlık ürünleri ve mücevheratın da bulunduğu sektörlerden şirketler fuarda yer alacak. 7-10 Mayıs tarihleri arasında Çin'in güneyindeki ada eyaleti Hainan'ın merkezi Haikou'da düzenlenen CICPE, Çin'in tüketici ürünlerine odaklanan ilk ulusal fuardı. 80 bin metrekarelik fuar alanına yayılan ilk CICPE'ye 69 ülke ve bölgeden 648 denizaşırı şirket ile bin 365 marka katıldı.