Rapor, Perşembe günü Shanghai'da başlayan Çin Dijital Eğlence Kongresi'nde yayınlandı. Raporda, ülkenin oyun endüstrisinin büyümeye devam ettiği, gerçek adla kimlik doğrulama sisteminin kurulduğu ve reşit olmayanların korunması konusunda da iyileşme sağlandığı belirtildi.

Bununla birlikte, Çinli oyun kullanıcılarının artışında bir yavaşlama görülürken oyun pazarının gelecekte giderek daha çekişmeli hale gelmesi bekleniyor. Ocak-Haziran ayları arasında Çin'deki oyun kullanıcılarının sayısı yıllık yüzde 1,38 artışla yaklaşık 667 milyona ulaştı. Raporda, Çin'in kendi geliştirdiği oyun ürünlerinin yurtdışında esas olarak ABD, Japonya ve Kore pazarında, yükselen pazarlar olarak da Brezilya ve Meksika'da popüler olmaya devam ettiği belirtildi.

Çin, Mars'tan örnek getirme görevini 2028 civarında fırlatmayı hedefliyor Çin, Mars'tan örnek getirme görevini 2028 civarında fırlatmayı hedefliyor

Editör: İRFAN KARSLI