11 Şubat'ta başlayan ve genellikle ülke çapında toplu seyahatlerin yaşandığı Bahar Festivali tatilinde milyonlarca insanın evlerinde kalmasına rağmen, Çin ekonomisi bu süreçte de güçlenmeye devam etti. Tatil sırasında Çin'in ekonomik canlılığını gösteren veriler şöyle:
Çin'de çevrimiçi çek takası şirketi Nets Union ve kredi kartı devi UnionPay aracılığıyla yapılan çevrimiçi ödemeler, bir hafta süren tatil boyunca artış gösterdi. İki şirketten elde edilen veriler, 11-17 Şubat tarihleri arasında söz konusu şirketler aracılığıyla yapılan çevrimiçi ödemelerin toplam 6,36 trilyon yuan (yaklaşık 985,5 milyar ABD doları) olduğunu gösterdi.
Bahar Festivali'nde Çin'in ikram sektörünün satış gelirleri, 2019'dakine kıyasla yüzde 5,4 artış gösterdi. Bu da, sektörün Kovid-19 öncesi seviyelere geri döndüğüne işaret etti. Çin Devlet Vergi Dairesi tarafından yayınlanan katma değer vergisi verilerine göre, sektörün 11-17 Şubat tarihleri arasındaki satış gelirleri, ülkenin Kovid-19'a karşı izlediği hızlı ve geniş kapsamlı hamlelerinden etkilenen 2020'deki Bahar Festivali tatiline kıyasla yüzde 358,4 oranında artış gösterdi.
Çin İskele ve Limanlar Birliği'nden alınan son verilere göre, ülke ekonomisinin güçlü şekilde toparlanmasıyla, Çin'in önde gelen kıyı limanları, büyük merkez limanlarının konteyner hacminin hızla artması sonucu tatil boyunca yoğundu.
Tatil sırasında, Shanghai Limanı'ndaki konteyner üretim iş hacmi 2020 yılına göre yüzde 20'den fazla, Ningbo Zhoushan Limanı'nda ise yüzde 28,85 artış gösterdi.