Beijing Belediyesi Ticaret Bürosu'nun yayımladığı bu hedefe yönelik uygulama planında kentin; yeni tüketim sembol yapıları, yeni markalar, dijital tüketim ve kültür, turizm, spor, eğitim ve tıp tüketiminin geliştirilmesi gibi konulara odaklanan spesifik projeler yürüteceği belirtildi.

Beijing'de 2025 yılına kadar hem yerli hem de yabancı markaların 3 bini aşkın ilk, inovasyon ve amiral mağazasını açması bekleniyor. Başkentte ayrıca, gelenekselleşmiş yerli markalara yönelik yaklaşık 10 kümelenme bölgesi kurulacak ve 100'ü aşkın yeni tüketim markasının gelişimine önayak olunacak.

Çin ve Nijerya ikili ilişkileri kapsamlı stratejik ortaklık seviyesine yükseltti Çin ve Nijerya ikili ilişkileri kapsamlı stratejik ortaklık seviyesine yükseltti

Beijing Belediyesi Ticaret Bürosu Başkanı Yan Ligang, beş yıllık çalışmayla Beijing'in temelde küresel etki, rekabet gücü ve itibara sahip uluslararası bir tüketim merkezi kenti haline geleceğini söyledi. Çin Temmuz ayında; Shanghai, Beijing, Guangzhou, Tianjin ve Chongqing'in uluslararası tüketim merkezi kentlerinin kurulmasında başı çekmesini onaylamıştı.

Editör: İRFAN KARSLI