100'den fazla aday startup'ı inceleyen Beiersdorf, bağımsız markalar, güzellik teknolojisi, kişiselleştirme ve yüksek derecede dijitalleşmeye sahip platform iş modelleri alanlarında güzellik sektöründe faaliyet gösteren ilk beş katılımcı startup'ı seçti.

Beiersdorf Çin ve Kuzeydoğu Asya Yönetim Kurulu Üyesi Zhengrong Liu, "Hedefimiz 2022'ye kadar Asya'nın güzellik sektöründe faaliyet gösteren önde gelen startup hızlandırıcı programı olmak" dedi. Beiersdorf ile olan stratejik ortaklıkları sayesinde seçilen startup'lar, şirketin küresel ağından altı ay boyunca faydalanacak, yoğun destek ve eğitimlerin yanı sıra laboratuvarlara erişim hakkı elde edecekler.

Beiersdorf'un dünya genelindeki ikinci büyük araştırma merkezi olan Shanghai'daki inovasyon merkezi de startup'ları araştırma, geliştirme, pazarlama ve ofis alanı olanakları sağlayarak destekleyecek. Alman şirket ayrıca, Çinli startup'lara ortak kuluçka desteği sağlamak amacıyla Çin'in önde gelen e-ticaret platformlarından Alibaba Grubu'ndan Tmall ile ortaklık kurdu. NX NIVEA Accelerator programı, Güney Kore'de Haziran 2019'da başlamıştı.

Çin ve Malavi ikili ilişkileri stratejik ortaklığa yükseltti Çin ve Malavi ikili ilişkileri stratejik ortaklığa yükseltti

Editör: İRFAN KARSLI