Şirketin çekirdek ticaret geliri geçen yıla göre yüzde 29 yükselerek 130,9 milyar yuan oldu ve Çin’deki perakende satışlardaki gelir de yüzde 26’lık artışla yaklaşık 95,5 milyar yuana ulaştı. Öte yandan bulut bilişimden elde edilen gelir de bir önceki mali yılın aynı dönemine göre yüzde 60 artarak 14,9 milyar yuan oldu.

Şirketin verilerine göre, Çin perakende pazarlarındaki yıllık aktif tüketici sayısı, 30 Haziran 2020’de sona eren 12 aylık döneme göre 15 milyon artarak 757 milyon oldu.

Alibaba Grup’un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Daniel Zhang, “Tüketici taleplerindeki devam eden değişiklikler ile dijital ekonomimizdeki şirketlerin dijitalleşmesinin hızlanmasının sağladığı olanakları etkin bir biçimde yakalayabilmek için üç farklı uzun erimli büyüme motorumuza, -yurtiçi tüketime, bulut bilişim ile veri istihbaratına ve küreselleşmeye- odaklanmaya devam ettik” dedi.

Filipinler'i etkisi altına alan Yagi Tropikal Fırtınası hayatı felç etti Filipinler'i etkisi altına alan Yagi Tropikal Fırtınası hayatı felç etti

2021 mali yılının ikinci çeyreği 1 Temmuz-30 Eylül 2020 tarihleri arasındaki dönemi kapsıyor.

Editör: İRFAN KARSLI