SHANGHAİ, 7 Kasım (Xinhua) -- Çinli iş kadını Ma Yuxia, 2016 yılında Peru'nun Arequipa kentinde sokakta kurulan bir pazarda Perulu usta Oswaldo Mamani'nin ürettiği alpaka yününden yapılmış ürünleri satın alarak Çin pazarına tanıttı.

Çin Uluslararası İthalat Fuarı'nda her yıl sergilenen bu alpaka yünü ürünler, Çin pazarında oldukça popüler hale geldi ve Ma ile ortakları, "sıcak alpaka" anlamına gelen Warmpaca adıyla kendi markalarını kurdu. Yedincisi düzenlenen fuara her yıl olduğu gibi bu yıl da katılan Warmpaca, Çinli tüketicilerin daha fazla beğenisini kazandı.

Çin'in dış ticareti ekimde yüzde 4,6 büyüdü Çin'in dış ticareti ekimde yüzde 4,6 büyüdü

Çin'de 30'dan fazla alışveriş merkezinde satılan Warmpaca, elektronik ticaret platformları aracılığıyla çevrimiçi satışlarını da artırmış durumda.

Çin'in doğusundaki Shanghai kentinde düzenlenen 7. Çin Uluslararası İthalat Fuarı'nda Warmpaca'nın standı, 5 Kasım 2024. (Fotoğraf: Yin Yuewei/Xinhua)
Çin'in doğusundaki Shanghai kentinde düzenlenen 7. Çin Uluslararası İthalat Fuarı'nda Warmpaca'nın standında çalışan Ma Yuxia (sağda) ve iş ortağı, 5 Kasım 2024. (Fotoğraf: Jin Mamengni/Xinhua)
Çin'in doğusundaki Shanghai kentinde düzenlenen 7. Çin Uluslararası İthalat Fuarı'nda Warmpaca'nın standı, 5 Kasım 2024. (Fotoğraf: Jin Mamengni/Xinhua)
Çin'in doğusundaki Shanghai kentinde düzenlenen 7. Çin Uluslararası İthalat Fuarı'nda Warmpaca'nın standında alpaka oyuncaklarını inceleyen bir ziyaretçi, 5 Kasım 2024. (Fotoğraf: Jin Mamengni/Xinhua)
Kaynak: rss