Çin'in elektrik tüketimi yılın ilk 10 ayında yüzde 7,6 arttı Çin'in elektrik tüketimi yılın ilk 10 ayında yüzde 7,6 arttı

HERZOGENAURACH, 13 Ağustos (Xinhua) -- Dünya spor giyim devi Adidas'ın CEO'su Bjoren Gulden, kısa süre önce Xinhua'ya verdiği söyleşide Çin pazarının şirketin küresel stratejisindeki önemini vurgulayarak şirketin gelecekte Çin'deki büyümesi ve yatırım olanakları konusunda iyimser olduğunu söyledi. Gulden Pazartesi günü Adidas'ın Herzogenaurach'daki merkezinde ve Bayern Münih kulübünde üç haftalık yoğun antrenman programına katılacak 22 genç Çinli futbol oyuncusunu karşılarken yaptığı konuşmada, "Çin bizim için son derece önemli bir pazar. An itibarıyla kilit öneme sahip bir pazar olan Çin, gelecekte daha da önemli hale gelecek" ifadelerini kullandı. Kendisi de eski bir futbolcu olan Gulden sporun günümüzün zorlu dünyasında oynadığı kritik role de dikkat çekti. "Bunun gibi değişim programları spor yoluyla köprüler inşa edilmesine yardımcı oluyor" diyen Gulden, "Çin'deki spor yatırımlarına devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Gulden, Adidas ürünleri için kritik bir pazar ve kilit öneme sahip bir üretim ve tedarik üssü olarak Çin'in önemli rolüne de vurgu yaptı. Gulden, "Adidas'ın Çin'deki varlığı büyük. Çin bizim için hem satış hem de üretim açısından önemli bir pazar" dedi. Şirket verilerine göre Adidas'ın dövizden bağımsız gelirleri 2024 mali yılının ikinci çeyreğinde önceki yıla göre yüzde 11 artış kaydetti. Adidas'ın en önemli stratejik pazarlarından biri olan Çin'deki satışları da büyük bir artış sergiledi. Şirketin müşteri gereksinimlerine odaklanma sayesinde güçlü performans sergilediğini kaydeden Gulden, Adidas'ın "Çin'de Çin için" stratejisine bağlılığını vurguladı. Gulden, "Shanghai'da an itibarıyla 50 tasarımcımız bulunuyor. Çin'de satışını yaptığımız ürünleri ülke içinde üretmeye, bir yandan yerel tercihleri dikkate alırken diğer yandan küresel trendlere uyum sağlamaya çalışıyoruz" dedi ve ekledi: "Müşterilerimizin memnuniyetini artıracak ileri teknolojiler kullanarak yerel ihtiyaçlara uygun ürünler yaratmayı amaçlıyoruz." İleriye dönük olarak Çin'in potansiyeline olan inancını dile getiren Gulden, "Eğer işimizi iyi yaparsak Çin bizim en önemli pazarımız haline gelebilir" dedi.

Kaynak: rss